Wednesday, May 2, 2012

Watch This!

Assalamualaikum. Alhamdulillah Allah masih beri aku peluang untuk terus hidup. Moga Dia tentukan hidup aku dengan perkara yang baik dan semoga kehidupan aku berakhir dengan baik insyaAllah. Selawat dan salam ke atas Rasulullah s.a.w, Ahli keluarga baginda, para sahabat, ulama', serta para tabi' tabi'in. Golongkanlah aku dalam golongan yang mulia seperti mereka ya Allah. Amiin.

Before aku menghurai panjang post kali ini, aku nak korang semua tengok satu video ni. Aku pasti korang mesti suka. Kah Kah Kah.


kah kah kah. Korang gelak tak? Apa yang aku boleh cakap, mamat ni talented. Kelakar, suara oklah and the best part, dia main organ tu laju nya! Aku siap download and tengok banyak banyak kali. Anyway, ada pengajaran yang aku dapat dari video ni. Mula-mula aku tengok, aku ingat dia ni macam not talented, mcm useless gitu kata kasarnya. Tapi bila dah habis tengok, naaahh! Siries best. hihih.

So, as a Muslim, dont judge without knowing the fact. Do some research. Jangan sebab hujah tanpa fakta yang kukuh kau nak bercakap. Kadang-kadang aku pun macam tu. But like people always said, Experience is the best teacher. So, PLEASE! LEARN FROM MISTAKES! :)

Assalam.. :D

No comments: